Müşteri İlişkileri Yönetimi

  • Müşteri bilgi girişi
  • Tüm müşterilerin özel bilgilerinin (Doğum – evlilik tarihi, çocuk sayıları ve isimleri vb..) kayıtlarının tutulması ve raporlaması.
  • Adres değişikliği – Kampanya - Bayram – Kutlama vb.. durumlar için belirlenen müşteri gruplarına toplu e-mail hazırlanması ve etiket basımı.
  • Müşteriler için operasyon ve satış temsilcisi atama
  • Operasyon ve satış temsilcileri bazında istatiksel raporlar hazırlanması
  • Müşteri ziyaret ve görüşme bilgilerinin girişi, takibi, raporlama işlemleri
  • Müşteri talep, şikayetlerinin kaydı ve süreç bazlı talep, şikayet takibi
  • Sonuçlanan müşteri talep ve şikayet kayıtlarının sistem tarafından mail yolu ile müşteriye bildirilmesi

 

yazilim