ULUKOM MENU
English Türkçe

Duyuru Tarihi: 11/05/2022 09:15

E-imza sisteminde yaşanan sorun devam etmektedir.

Değerli Müşterimiz,

E-imza sistemine gönderilen dosyalara "Özet Beyan Tescil Asamasinda Sorun Olustu!Tescil sorgulama yapmadan dosyanizi tekrar tescile göndermemeye dikkat ediniz!!"
hatası gelmektedir. Gönderimlerinizi aralıklarla deneyyebilir, Bakanlık Çağrı Merkezine 444 84 82 no lu telefondan kayıt açtırabilirsiniz.

Saygılarımızla
Yazılım Destek Departmanı
Ulukom Bilgisayar A.Ş.
Mesajınız göneriliyor. Lütfen bekleyiniz.
Mesajınızı aldık, ekibimiz kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. İlginize teşekkür ederiz.
Mesajınız gönderilirken bir hata oluştu. Lütfen hataları düzeltiniz veya daha sonra tekrar deneyiniz.