Duyuru Tarihi: 17/11/2022 14:30
21 Kasım itibariyle destek talepleri sadece eRequest üzerinden alınacaktır.ÖNEMLİ!.
Değerli Müşterimiz,
Yardım talepleriniz için eRequest oluşturmanız gerekmektedir. eTalepleriniz tarafımıza ulaştığında otomatik mail ile bilgilendirileceksiniz. Destek ekibimiz talebinizi en kısa sürede aynı sistem üzerinden yanıtlayacaktır.
Yeni çağrı sistemimize geçişimiz sebebiyle diğer iletişim araçları ile destek talebi kabul edilmemektedir.
Aşağıdaki linke tıklayarak kullanıcı adı ve şifrenizle eRequest oluşturabilirsiniz.
https://myaccount-portal.cargowise.com
eRequest oluşturmak için aşağıdaki linklerden yardım alabilirsiniz.
Müşteri eRequest Portalına Geçiş:
https://cdn.intelligencebank.com/au/share/9yK3/V4yJD/8BMl2R/original/UluSS1_04_Musteri_Kilavuzu_eRequest_Portalina_Gecis
eİstek Yönetim Portalı Talimatları:
https://cdn.intelligencebank.com/au/share/9yK3/V4yJD/ZBOXOD/original/UluSS1_03_eistek_Yonetim_Portali_Talimatlari